onsdag 5 juni 2013

Hektisk dag....


Har läget under kontroll ;-)

Ja denna dagen har bara gått i stressens tecken..men har fått uträttat hur mycket som helst....Dagen började med ett BVC möte för Annie...det var bara bra med henne...efter det svängde vi inom Mitt jobb...var ju ett tag sen vi sågs...åh dom hade köpt en stor blomgrupp och fick ett present kort på 250 kr som jag kan handla vad jag vill...bra faktiskt...och ett fint kort ifrån alla goingar!! Tack älskade vänner!!! Saknar er redan jätte mycket!!

Sen bar det av till Dressman för att byta ett par byxor och köpa shorts...sen tog vi en lunch på Mac Donalds..Maja happy!!

Mätta och glada så bar det av att köpa en matta....check...nästa stop blev Lidel och Netto phuuuu redan slut..sen till ett hemligt ställe och köpte studentpresent till Nelly som tar studenten på fredag!! Hon fick jättebra betyg...många många MVG Stolt som fan!!

Nu har jag pyttipannan i ugnen som bara står där färdig på låg värme...ska steka ägg snart...Morgan och Maja badar för hon var tvungen att göra det innan sängen....sen kan vi äta i lugn och ro....

Imorgon ska jag städa hela huset...förbereda inför fredag med mat och bak...ska bjuda på skinksnittar och lite plock...sen blir det grillat med tillbehör..jammi...plakatet ska göras imorgon och sen kan man koppla av lite..ska inom pappa med....Jag stressad??? nja lite kanske....;-)

Träffade Lussan igår....vilken glad fläkt...hon är så härlig..glad skit som får en att le!!! Tänk om alla kunde vara sån som hon...så kul vi hade haft det då....hepp nu hör jag att mamman behövs i badrummet ;-)

Ha det gött alla fina!!

So Long----------------->>

Inga kommentarer: