onsdag 12 juni 2013

skjut mig.....


Är såååå trött!! Kaos är bara förnamnet....vill göra så mycket och blir frustrerad när jag inte kan pga barnen....den ena är svartsjuk och vill ha uppmärksamhet och den andra vill bara hänga i bröstet...piper så fort jag lägger ner henne....då händer det inte många knop här hemma...har fixat mat och tvättat idag...typ nästan det enda jag lyckats med...är inte van vid att inte vara kreativ..speciellt nu när lusten  är tillbaka...hoppas morgondagen blir bättre...

Emelie har skolavslutning imorgon kl 18....tråkigt att det ska regna...men hon är så skoltrött nu så hon hade inte pallat 1 dag till allvarligt...speciellt när hennes storasyster slutade förra fredagen....missade Bvc tiden denna veckan,,,trodde det var imorgon men hon ringde idag och sa att hon saknade oss...pinsamt...ja vad kan jag säga...kaos just nu ;-)


På fredag väntas nyheter ...tjiiihoooo...spännande...fråga inte för jag kommer inte säga nått innan dess...;-)
Och nej jag är inte gravid ;-)
Ska hoppa in i duschen nu...så----So Long--------------->>

Inga kommentarer: