lördag 8 juni 2013

Nellans Student!!





Igår tog Nellan studenten....vaknade tidigt och förberedde lite tårta och snittar....dukade och fixade...en massa fix blir det...trodde aldrig att jag skulle bli klar...in till stan för att kolla när dom sprang ut och stod i sina vagnar på lilla torg...med folk!!!! hade svårt att komma fram med syskonvagnen...jag menar folk flyttar ju inte sig när man kommer med en barnvagn...Nelly hade gått upp strax efter 4:a för att fixa sig och sen åka in på champagne frukost...Urk....glömmer inte min skolavslutning  för 100 år sedan...och den jäkla champagnen satt sig i benen hela kvällen...och skallebanken ska vi inte tala om...nej kaffe och macka står på min frukostlista....


Jag och Annie
Idag känns det som jag festade igår...vi var ett glatt gäng här som firade Nelly igår åt gott och hade det sköj ;-) somnade inte förrens 3-tiden och vaknade vid 06....gick dock inte upp...låg kvar och ammade en stund....men idag har vi inte gjort många knop...gick till lekplatsen en stund det är allt...slappat...Emelie och Maja är hostiga så det blir till att kurera dom nu i helgen...ska fixa mat nu...sen slappa....

So Long------------>>




Inga kommentarer: