torsdag 20 juni 2013

usch vad varmt....



Idag har jag slitit  som en galning...tvättat 8 maskiner tvätt..Bella har löpt..behöver jag säga mer? Morgan storstädade huset när jag var iväg...skönt att komma hem när det luktar nystädat....Nu har jag bara jordgubbar kvar att fixa...dom var inte fina dom som jag sprungit på så jag ska kolla imorgon på Kaggagård..mer ekologiskt kan man ju inte hitta...

Vi stack ner till stranden när vi var klara...så skönt...men är helt slut...skönt att det ska regna imorgon,,,,skiter i om det är midsommar och regn...tillhör liksom...;-)

Imorgon ska Nelly jobba sen när hon kommer hem ska vi äta och fira lite midsommar...hon ska inte ut och festa;-) whiiiiiiiiiiiiiii Mi Happi!!!! fasen så glad jag är över det...hon jobbar lördag med så  övervägde att hoppa festandet...moget!!


Emelie och Engla känner sig coola när dom går ifrån beachen...;-) Hon är brun som en pepparkaka...

Hepp nu ska jag duscha....

So Long----------------->

Inga kommentarer: