tisdag 18 juni 2013

Sommar!!!


Riktig sommar idag...är vi och badar? vi som bor 300 meter ifrån stranden? Nej....vi är och handlar och fixar...hm...tidsoptimist...ja det är jag ,,,trodde vi skulle hinna juuuu...men han grilla ;-) gott gott

Som nybliven mamma som ammar så känner jag mig som en kossa...ammar hela tiden...(känns det som) tycker att jag stinker mjölk....ser ut som en ruffsig apa som inte har kammat sig på en månad...,;-)

Imorgon ska det regna och vi ska städa...piskade mattor idag då det inte går imorgon...har en mattställning ute som vi stänger upp mattorna på...ska bli gött att storstäda och bädda rent...bada och äta god mat och bara mysa sen...

Ska försöka få till en klippning snart...men Nelly jobbar imorgon så vi får peta in det på förmiddagen i så fall...sen vill jag färga eller slinga mig..måste förnya mig innan jag blir galen...Vill in till stan och köpa lite nya kläder....får ta det nästa vecka....tänker att det finns människor som sitter hemma och inte har nått att göra?? hur kan man ha det så??? jag har 30000 saker som jag måste göra vill eller inte...är aldrig ledig om man får säga så...


Trädgården ska få sig ett lyft snart...har inte haft tid om man säger så...Ska ta lite nattmat sen nana...'

Natti natti....<3 p="">

Inga kommentarer: