lördag 1 juni 2013


Lilla Annie...sover och sover...tackar mamma för...Idag tog vi..alla 6 och gick ut en runda men nya vagnen och Bella så klart...hittade lite fina vägar här i Haverdal..gick inom Hemköp och handlade lite och en varsin glass..det var ju väldigt varmt innan regnet kom....Maja somnade i vagnen trots att Annie låg jämte och skrek...hon ville ju upp till mamma..loppan fick sin vilja fram till slut och mycket riktigt då blev hon tyst.....hm dom lär sig tidigt..;-)

Väl hemma igen så ringer Simon och vill komma inom med sin nya flickvän...japp dom kommer och jag slänger på kaffe och gör en rabarberpaj a la Johanna..eget påhittat recept..med lite vaniljsås till...gött i kistan...det åskar och vi sitter ute under markisen på uteplatsen...mysigt....sen när dom åkt hem äter vi Tacos...och då faller matkoman in...blev så otroligt trött...sov inte mycket inatt men jag kräver inte så mycket sömn men inatt satt jag och Nelly och snackade en stund när hon kommit hem (typ 03:15) somnade nog inte förrens 4:a nått...tja sova kan man göra när man blir gammal....;-)

Imorgon bär det av till Busfabriken....sen ska jag nog laga lax med nypotatis och romsås....Nelly har beställt det..Emelie får salamipizza,,,alla glada och nöjda...Om ork och tid finns ska jag och Nelly fixa lite i hennes lya....ja skulle behöva fler timmar säger jag juuuuu..
Hepp nu ska jag kolla på Andar finns dom...sen nana...

So Long--------------->>

Inga kommentarer: