fredag 31 maj 2013

komma in i det nya...

 
          En buske i vår trädgård....



Ja dagarna flyger iväg och man önskar det fanns fler timmar på dygnet....inatt har Annie varit lite bökig
igår natt sov hon nästan hela natten....Maja sov hela natten i sitt rum...tjihooo det är inte lätt att få henne att vilja sova där inne...bättre hos mamma och pappa...faktum är att hon hade inte nått eget rum i harplinge så det var ju inte lätt att träna henne..men nu är vi på G...Annie är en riktig mammegris...brösten lockar...har aldrig varit med om en baby som älskar bröst som hon...vill vara nära dom hela tiden..;-) 

Idag har det varit en bra dag, har fått gjort en del....vi åkte in tidigt idag till Euro Stop och lämnade Nelly på jobbet och sen gick vi till Dressman och köpte shorts och ett par nya byxor till Mojja...fina...Jag fyndade en tunika på Hm och en Jätte snygg tröja och shorts ifrån Hamtpons ifrån Kapp-ahl 
och ett par matchande shorts till ska hitta lite tunna toppar i denna gröna och vitt så klart..har kärat ner mig lite i denna gröna...måste förnya mig lite nu...ska göra lite med mitt hår med tänkte jag...har bara inte bestämt mig än....vikten oroar jag mig inte för...kommer i stl 38 redan efter 11 dagar efter förlossningen så jag kommer nog ner till 34/36 igen...;-) ska bli gott sen efter op:n av hjärtat...då ska jag börja träna och bli som jag längtat efter...fast och fin...;-)

Fick lukat lite ogräs i rabatterna idag med...tvättat och hängt ut tvätten, det luktar så gott när det fått hänga ute...bäddat rent så jag är nöjd med min insats idag...mår inte bra när jag inte får gjort saker...grillat har vi med gjort...gott som vanligt..får ju passa på nu när det ska bli regn i helgen.

Tror jag vet vad vi ska köpa till Nelly i studentpresent...kan ju inte skriva det nu då hon är här inne och läser ;-) och är nog klar med planeringen av vad jag ska bjuda på studenten....mycket att fixa...är klar med det mesta...plakatet är kvar...men det ska vi fixa nu i dagarna...sen kan vi pusta ut...

Hade jag fått bada så hade jag sprungit ner till havet idag och badat...för det är sååååå varmt..men det dröjer nog nån vecka till innan  jag kan bada...snittet är jättefint men behöver nog några dagar till så jag får vänta...
Ja det märks att vi bor i ett turistattraktivt område...här är folk hela tiden...vi har en glassbar ca 20 meter härifrån och där håller många till...men det är trevligt med lite folk och rörelse....

Hepp nu ska jag mysa lite innan lill-loppan vaknar....Ha en go kväll!!

So Long--------------------->>


   

Inga kommentarer: