tisdag 7 maj 2013

så gott


Idag har varit en riktig sommardag....vi bowlade och åt på Rejmes idag med jobbet...gott och trevligt...är lite ledsen dock för fick en tråkig nyhet ...inte om mig men är jätte ledsen för hennes räkning...tänker på dig!!!!

När jag kom hem idag var man bara tvungen att vara ute...ska ju regna imorgon...så vi rensade ogräs och sen bestämde vi att vi skulle passa på att grilla så vi fixade sallad och fläskfilé med pepparsås...marinaden blev jättegod om man  skryta lite..;-) 

Ska kanske till Ullared på måndag...får se hur jag mår....ska fixa ute möbler och blommor till pappa ...tur att man slutar jobbar imorgon så man får lite tid över för sånt....går hem med blandade känslor så klart....skönt men ändå lite vemodigt...*jag är knäpp*

Hjärtat pumpar på men anfaller är nära hela tiden....vågar knappt böja mig fram för det triggar igång pulsen...*skit*..

Ska piffa i Emelies rum i dagarna med för Morgan har målat färdigt där inne ;-) kommer bli så fint!!
Hepp ska nog synda lite nu ;-)

So Long---------->>

Inga kommentarer: