måndag 27 maj 2013

Födelsedag,Bal;Mors-Dag huaaaa






JAA Jag är stolt och det tänker jag fortsätta vara...Min vackra tös....

Dom hade ju inte tur med vädret..regnade och var kallt men faktiskt när dom skulle gå på mattan var det uppehåll!! De minsta var mindre roade...det var en lång  väntan men det var det värt...mina ben svullnade upp så när vi kom hem såg jag ut som en elefant....har varit hos Dr idag.....lång historia....orkar inte dra det...det blir bra en vacker dag ;-)

Jag var och hämtade henne vid 01:30...hon ville hem??!!! jo hon var mätt på det och hade ont i fötterna...ingen blev gladare än jag...så idag har hon hjälpt oss med Maja då vi inte hann hem och hämta henne pga sjukhuset...Tackis....ska krypa ner tidigt idag är trött....vill kunna bada och sova på mage...vill äta godis nuuuuu åh jag är sååå gnällig...fasen vad jag har en kris....söttsugen som bara den...

Ska mysa lite nu...God natt ;-)

So Long----------------->>






Inga kommentarer: