måndag 27 maj 2013

dagen innan förlossningen...


Tänk att den lilla loppan ligger där inne.....


Tjockis!! +7kg


Ja det var ett tag sen jag bloggade...kort och gott så har jag inte haft tid...Fick lilla Maja i Måndags kväll 23:01 det blev ett kejsarsnitt då jag gett det ett ärligt försök...allt gick bra...steriliserade mig i samma nafs så op:n blev lite större än förra gången....jo och smärtan efter blev större!!! har haft riktigt ont denna gång...men idag..söndag är det hyffsat..men jag tror jag har fått en propp i benet...om det är svullet imorgon med får jag åkta till doktorn...tråkigt...Ja livet med 4 barn är underbart....det går bra..ska bara komma in i alla rutiner igen och Maja är såååååå kär i sin syster..vill hålla och pussa på henne hela tiden...så tacksam att det är på hållet..hade blivit så ledsen om syskonen inte velat ha henne...


Annies fot...<3 p="">


Maja&Annie 1dag gammal

Veckan har varit intensiv...Herre Gud nu när jag  tänker efter ...att jag har orkat???? det har varit baby...hemgång efter ett snitt..stannade 1 1/2 dygn på BB...det  ger mig inget om man inte får lugn och ro där uppe...då kan man lika väl åka hem,,,det gjorde jag. Sen har det firats födelsedag Tack!! till er som uppvaktat mig Love Ya!!!och varit i Tylösand idag och tittat på Nelly och hennes kompis/baldate Martin när dom gått på röda mattan in till balen...så fina!!

Tyvärr tog det en jäkla tid...invigde den nya syskonvagnen...jätteskön att köra..Mi Like!! Ungarna var duktiga..tråkigt med regn bara...men det slutade bra och fina bilder fick vi..*Mojja fotade så klart* Lägger ut dom imorgon...Ska inom jobbet om det inte kör ihop sig och till Tandläkaren med Emelie men sen har jag lovat mig själv att inte göra ett skit..om jag inte vill alltså....måste vila...har så svårt med lagom...Ska bara....bara lite till sen ska jag vila,,,osv osv.

ska nana nu men jag återkommer ;-)

So LOng-------------------->>



Inga kommentarer: