fredag 10 maj 2013

inte riktigt än....


Ja enligt baby appen på min blogg så ska  jag har baby idag men det är den 20 maj som gäller...dom går ju efter ultarljudet och storleken....men enligt mig och min ägglossning så var det idag...men skit i det....hon kommer när hon kommer...

Idag tog vi en promenad..jag,Morgan och Maja och Bella....plockade vitsippor och det var lugnt med sammandragningar osv...men nästan hemma så skulle jag böja mig ner av nån anledning och då börjar hjärtat rusa IGEN!!!!! Fan det var ju 9 dagar sen jag var på HIA sist.....tar oss hem och jag lägger mig på soffan och gör mina övningar för att bryta skiten...går så där...väntar i 1 timme sen åker vi in till Akuten....samma visa....upp till hjärtintensiven och där får jag läkemedlet som stannar hjärtat för att bryta det...slapp ekg via näsan idag....stannade på observation och sen åkte vi hem....Status = sönderstucken....hon pajade mina kärl totalt..en fet bula med blod och öm som fasen....


La mig i ett bad och tyckte lite synd om mig själv en stund ;-) Jag som skulle städa och Mojja skulle skruva ihop Annies säng så jag kunde boa och bädda till henne....sen klippa gräs ja you name it..men det blev inget av det idag....Simon kom inom på lite fika sen stack dom ut på deras vanliga fotorunda   ;-) 

Nu är det bara mys som gäller....är mör...känns konstigt i lungorna...ja ja är så glad att jag mår bättre...

Idag kom syskonvagnen som jag beställ via nätet..hade faktiskt glömt det...var på väg att glo på blocket men sen när jag stod och gjorde sallad idag så såg jag en lastbil som stannade utanför oss och en kille kom in här...fattade fortfarande inte...trodde han skulle fråga om vägen eller nått men då sa Morgan...vagnen har kommit....ke? jaha just det...men hemkörning med ? ok vad bra..hi hi så han ska få packa upp den imorgon så jag får titta på den...så kul.....

Imorgon ska jag till Daddy och piffa hans uteplats....sen är det hockey YES....bara en vinst som fattas....

Ha en go kväll alla fina!!

So Long------------------->>

Inga kommentarer: