måndag 13 maj 2013

check...ullared avklarad...

USCH!!!!

Så...nu när du kräkts färdigt på vårt gamla kök som vi hade i 1 månad bara som tur är....sen renoverade vår underbara hyresvärd vårt kök som blev helt outstanding....


fint....

jammi,,

Mi Like!!!!


Ska vara gött att leva annars kan det kvitta...trallallallalaaaa ;-)


Hi hi...Mojja var snäll mot Ola-Conny och tog hans egna bröd så han blev glad!!

Jo som sagt var så kom vi iväg till Ullared idag...bara jag och Morgan...Sant...har väl aldrig varit på G-kås utan ungar....så man kände sig ganska halv...ganska gött när man hörde alla ungar som skrek..då bara gick jag med ett smile och visste att det är inte mitt..

Tackar Nelly..*och Emelie* för barnvakten idag...Emelie var hemma sjuk idag...förskyld som bara den...Maja hade dagis till 14...sen hämtade Nelly henne,,,fixade mat och markservicen här hemma..vi kom inte förres vis 18-tiden...så Tack en en gång!!

.Men att ha 8 dagar kvar till förlossning och gå på Ullared var en utmaning...är stolt att jag överlevde....det trycker på rätt bra nu kan jag säga...såg Boris..han satt i restaurangen med en kvinna...gillar människor som kan vara folkliga och normala trots att han har en högre ställning...go Boris!!

Hittade en del men i vanlig ordning inga kläder till mig då..men barnen fick lite...sen hittade jag en del till pappa och Morgan hittade faktiskt en del med...ovanligt...lite lull som vanligt ...fast ny väska och plånbok hittade jag whiiiiii

Imorgon ska jag med Emelie till tandläkaren..hon ska ju få tandställning snart så dom ska fota och gjuta nått inför det...8:00..varför så tidigt....gäspar....

Maja somnade i sitt rum igår...kändes såååå konstigt att inte ha henne i mitten....kunde inte sova igår...hon vaknade 2 gånger...sen på morgonkvisten tog Morgan in henne till oss....men ikväll somnade hon på 3-röda i sin säng....har inte vaknat ännu så vi är nog på rätt väg ;-) Tar det lugnt...Imorgon ska Annies säng upp och bäddas...det har kommit grejer emellan nu varje dag då det skulle skett men imorgon SKA den upp...

Ska lägga upp mer bilder snart på resten av renoveringen av huset... ( till alla er som aldrig kommer hit och hälsa på men som ändå är nyfikna på hur vi har det ;-))  det bjuder jag på.....


Nu ska vi göra en nattamacka av Ola-Connys egna surdegsbröd ;-) Hej hopp ------nopp...hi hi

So Long-------------------->>






Inga kommentarer: