onsdag 18 september 2013

äppel,peppel


Har plockat in en massa äpplen så imorgon ska jag baka denna varianten tänkte jag! Dagen har varit bra idag...började att åka till Vc Harplinge och tog mina blodprover och vägde och mätte bägge barnen...sen hem och fixade lite med tvätt och Majas rum..ett evighets jobb ;-) Mamma tittade inom och grattade Maja i efterskott...hon blev så glad!! Fick en jätte stor uggla på stativ...såå fin...och en jättefin jacka!! Tack säger Maja ;-)  grattade även mamma i efterskott....

Lagade kålsoppa med frikadeller jammi..köpte sockerbullar med vanilj till fikan...ännu mer jammi...vi är några riktiga gottegrisar!!
Annie har varit gnällig ett par dar men idag fick en salva för hon är lite röd och irriterad i vecken under hakan...och bara på några timmar såg jag hur mycket bättre det hade blivit...så skönt!

Morgans prostatit fortsätter att spöka...:-( så tråkigt och jobbigt för man kan ju inte hjälpa honom,,,,hoppas det snart blir bättre...
Kallt som bara den har det blivit bara de sista dagarna...dax att sätta på elementen snart...urk...inga roliga räkningar...

Imorgon ska jag städa och helst putsa fönster...handla och piffa inför helgen...tänk att jag tycker om att städa ;-) 
Hepp nu är det roomservice!!

So Long------------>>

Inga kommentarer: