tisdag 10 september 2013

en helt vanlig tisdag...


Så här kan man oxå hänga i ett träd om man inte har bättre för sig..;-) Vi var på Stadsbondgården...ungarna fick fnatt och sen jag ;-)

Denna vackra varelse kom lunkande medans vi satt och fikade...sen kom en underbar doft av häst..jammi..
dom har helt otroligt mysigt där..inte fel att jobba så...:-)

Igår drog vi till Ullared...bara Annie och jag och Mojja...Morgan gick med Annie så jag fick gå själv och njuta ;-) ja jag gör det...när det inte är för mycket folk och en massa gnälliga ungar...och igår var det just så...
inte mycket folk och inga gnälliga ungar..fy fasen vad jag mös...hittade jätte mycket kläder..mest till mig...händer ju inte ofta...roligt...började faktiskt lite med några julklappar...bra att vara ute i tid ;-)

Idag har jag varit igång...gick upp till dagis med Annie och hämtade Maja för Morgan var med Emelie hos tandläkaren...fixade tacos och lite tvätt...underbart väder nu i eftermiddag!
Innan dess var jag hos pappa och lämnade lite grejer som jag köpt..städade och rensade hans garderob.
Nellan försov sig idag och hon skulle öppna på caféet så Morgan fick snällt köra in henne...mycket rännande idag!

Maja har inte varit kry idag...gnällig och ledsen...hon saknar nog mormor...vi tittade i albumet häromdagen och då såg hon mormor..såg ledsen ut...mormor har åkt till Kreta..men det fattar man inte om man är 2 år...
hon gillar verkligen sin mormor...ja det gör alla mina barn men Maja dyrka mormor om jag säger så ;-)

Nu ska jag färga Emelies hår....ha en go kväll!!

Inga kommentarer: