söndag 15 september 2013

blir inte förvånad längre....


Nej jag blir inte förvånad längre av all skit som händer...vaknade inatt av att nån pratade utanför vårt sovrumsfönster...jag sa bara -Morgan! sen var han ute med basebolls racket i bara mysbyxa..inga skor ingen tröja...här är väldigt mörkt just här vid vårat hus så dom har nog fått en smärre chock när dom såg en gestalt med ett tillhygge, halvnaken och bara skriker efter dom...för faktum är att dom hade ryckt upp vår brevlåda och slängt all posten på vägen..uppskattar att dom var 10-12 st i 20 års åldern...bra fulla och nästan 2 meter höga!

Jag hör bara ett jäkla liv så jag tar Annie  i en liten filt och springer ut i * linne och trosor ;-) * tur det var mörkt!!för jag vet hur förbannad Morgan kan bli om någon beter sig som dessa snorungar gjorde!!

Väl ute på gatan hör jag att dom var längre ner så kan springer dit..tänker att han kan ju bli nerslagen då dom är så många fler....men de fega idioterna la benen på ryggen och sprang...dom hade vält flera grannars soptunnor så det låg en massa sopor på gatan...gud vet vad mer...är så retligt att en del kan typ göra vad som helst för lite uppmärksamhet i dagens läge...*glad att man har lite självkänsla kvar*

Jag fick nästan skälla in Morgan för han var så arg....han har medicinerat hårt i några dagar för sin prostatit med morfin och har knappt kunnat röra sig men adrenalinet sprutade så han sprang som en lokatt ;-)
Det tråkiga är att när vi gått in och trodde det var över hör vi dom igen...jag ringer polisen och informera om att här pågår skadegörelse..dom hade inga bilar sa dom men efter 10 min kommer piketen...Morgan möter upp med basebollträt i handen och jag tänker att nu tar dom väl med honom :-) men dom kör och spanar och får information om dom...asså jag ljuger inte om jag sovit 2 timmar inatt...*gäsp*

Morgan hittade brevlådan i en trädgård längre ner på gatan...fasen..vår nya fina brevlåda...många kan inte skilja på mitt och ditt...men dom kom nog ifrån stan då det blev tyst när sista nattbussen till stan hade gått..
här var fest tidigare...usch ja nu fick jag ventilera lite...;-)
Det är en av många små chockar som jag fått de sista dagarna...och misstänker att det kommer flera....

Nu har vi badat jag och småttingarna..de stora ska ha lite spakväll sen ska vi mysa som vi alltid gör...härligt!
Dagis stängt imorgon...suck...;-) ska lämna bilen på service och köpa lera till Maja så hon kan pyssla....
ska baka lite nu iför dopet som snart är på ingång....
Hepp nu ska jag natta Maja så vi kan ha lite myzzzz

So Long----------------->>


Inga kommentarer: