måndag 16 september 2013

Höst...

.

Ja nu är det ett faktum...hösten är här för att stanna...mysigt om man väljer att tänka på fördelarna med hösten ;-) levande ljus och mer mys på nått vis. Idag har jag bakat bröd...skulle gjort köttsoppa men gör det imorgon istället...har badat med småttisarna...bra knep när dom är jobbiga ;-) ska bädda rent och fixa kvällsmat sen blir det inte mycket mer idag...tv sen tidig säng för jag har en del timmar/år av sömn att ta igen..hö hö


Mina stora Töser...<3 p="">

Jag har odlat lite potatis i år..dock inte mycket för jag var sent ute och trodde inte det skulle finka men idag plockade jag upp till ett kok och dom ser jättefina ut..Kingar så klart! Har även plockat in tomater som smakar TOMAT ;-) har äggplanter som är små små, hoppas dom klarar sig. Ska åka och köpa lite jord och krukor för jag måste plantera in en del växter som ska stå i garaget och tvättstugan till nästa vår...

Hepp nu river dom huset så kvällsmat sen sängen ;-) Trevlig kväll!!

So Long------------->>

.

Inga kommentarer: