tisdag 24 september 2013

tid...vill ha mer tid....


Tid...asså varför går den så fort?? jag behöver mer timmar på mitt dygn...Mycket händer men jag hinner ofta inte sitta vid datorn och blogga längre känns det som..sen när jag ska blogga sviker minnet mig...

Idag bar det av till Pappa med lite grejer..köpt blommor till hans uteplats och lite annat som han behöver..jag åkte själv för en gång skull...vi brukar oftast åka alla eller iallafall nästan alla...men idag fick vi lite bara far och dotter tid...han ska komma hem till oss i nästa vecka...

Har handlat iför dopet idag..lilla Budda ska döpas...;-) Imorgon ska mina stora tjejer åka till Ullared...ska ta bussen..kul när dom hittar på saker tillsammans..

I fredags blev Annie 4 mån??? känns som igår typ som vi kom hem ifrån BB nej kanske inte igår men nästan...hon har blivit så stor och tjabbar och börjar leva loppan...tuddis ;-)

Vi har fått ny utebelysning...skönt för att det var så mörkt innan...men nu lyser det upp fint när det behövs...
Nybäddat och jag vill dyka i säng redan nu..fast ett stycke barn vill ju äta nattmålet först....




Natti Natti...

So Long--------------->>

Inga kommentarer: