söndag 1 september 2013

Maja grädd 2 år....




Oj det var ett bra tag sedan jag bloggade..mycket har hänt...och ingen fritid har man med 4 barn..Nelly har varit i Turkiet i 2 veckor och har nu kommit hem...*skönt*  hon har haft det bra och var brun som en pepparkaka...hade med sig Michelle första veckan...Kom hem med fina presenter till oss alla Tack!!
I fredags kom Morgans bägge bröder Joel och Raymond med sina söner Samuel och Bastian...


nästan hela gänget..Johansson-Stoltz 

Ja helgen har varit mycket trevlig och trots att vi har varit många har det gått jättebra! Det får vi göra om ;-)
Maja fyller ju 2 år idag och innan farbröderna och kusinerna åkte hem till Malmö hann dom fira henne...hon fick en jättefin spis av dom som hon blev jätteglad för..har varit på rummet ovanligt mycket....vi gav henne ett super Market...kundvagn och hela baletten...kul att se henne glad...senare kom min moster Carina med hela familjen samt gamla mormor och Emil...en peng och fina kläder Tack!



Snabbköpskassörskan 


Bastian&Maja


Morgans bror Raymond


coola Samuel


Morgans andra bror Joel med Bastian

I fredags skulle jag med jobbet på B&B men jag valde att stanna hemma då Annie inte var bra...hon började bli väldigt gnällig på eftermiddagen men det blev bara värre och värre...ville inte äta...inte sova osv....då känns det inte okay att åka på pataj...hade inte haft kul om man ska vara orolig...men jag hittade inte min mobil när jag hade bestämt mig för att bli hemma...hade den på ljudlöst så det hjälpte inte att ringa på den...hittade den i tvättstugan på kvällen..MAJA...hon hade den på morgonen så jag utser henne som den skyldiga...ja inte är det lätt att ringa nån om alla telefonnr finns i mobilen...tänk innan mobilens tid...då kunde man telefonnr i huvudet!! jag kan knappt mitt eget..rätt skrämmande när man tänker efter!

Hepp nu måste jag tänka på bingen....So Long--------------------

















Inga kommentarer: