torsdag 31 januari 2013

åhhh...


Är så sugen på att inreda Maja och Annies rum...längtar som bara den...Nellan kommer ju att vilja piffa själv i sin egna lya...och Emelie vill ju oxå göra så mycket som möjligt själv....så det får bli småttingarnas rum som jag får 100%.....;-)

Idag har jag varit runt en del och har fått frågan rätt många gånger...-var det du som var i Hallandsposten....? idag har jag varit komatrött i kroppen bara....den ville bara gå och sätta sig...ändå var jag duktig och åkte och köpte färg efter jobbet sen storhandlade jag....var inte hemma förrens 18...sen mat,somna en sjuk Maja....lite Tv..och konstigt nog är jag fortfarande pigg???? ja förutom kroppen men i knoppen är jag vaken...gött att det är fredag imorgon....älskar fredagar.....

Ska förbereda för morgondagen nu...so long----------->>

Inga kommentarer: