söndag 13 januari 2013

jahopp då var det slut


Helgen tar slut så fort....tycker bara det var igår jag kom hem ifrån jobbet.....jaja..gilla läget heter det ju....vem kom på att heltid skulle vara så här länge? tycker att jag är mer på  jobbet än hemma....all energi går ju dit sen har man inte mycket kvar till sin familj....en som har kul för det mesta är Maja grädd...men hon vet ju inget annat....längtar tills flytten....kan inte ana hur jag lider av att bo här.....kan inte med ord beskriva hur lycklig jag kommer att vara den dagen vi lämnar nycklarna och aldrig behöver komma hit mer!!!!!!!!!

Vecka är laddad med en del tråkiga måsten...men det är bara att beta av dom sen är man fri....har en del att fixa inför flytt...en massa tråkiga samtal och massa papper och flytt anmälningar som måste ske nu innan den siste denna månad...phuu

Ska mysa en sväng nu med familjen sen tidig säng så jag har ork till morgondagen.....So Long----->>

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det samhället eller huset som du vill ifrån?

johanna sa...

Det är huset...det är inte skapat för min familj...bor i 2 vånings hus och har snart 2 små barn som inte kan det här med trappor bla brist på rum till dom är inte en som gillar compakt living..mm...så nu har vi hittat ett dröm-hus nere vid havet..rum till alla och bra hyra..underbar hyresvärd..kan ju inte be om mer...ha det!! vem du nu är// Johanna

Anonym sa...

Låter underbart. Plötsligt händer det :)

johanna sa...

precis..;-)