onsdag 30 januari 2013

jobbig dag....


Idag har varit en ganska jobbig dag på flera sätt.....Maja som har varit kass i magen i 2 veckor nu fick ingen läkartid idag...vad är det för fel på dagens sjukvårdspersonal?!! dom gör ju allt för att inte få patienter...imorgon skulle han återkomma...eh daaa hon spydde ner sängen inatt med....så trött på det...hon har så dålig aptit och vill inte dricka...så det är klart man är orolig....hoppas hon snart är bra igen...

Var med i Hallandsposten idag...dom var och pratade med mig igår..och fotade mig när man minst anade det...hade varit bättre om mojja hade tagit det för han tar bättre bilder ;-) Det är på tal IGEN att Tvätten kan avvecklas...och om det händer så är jag inte orolig för min egen del...jag har ju mitt jobb kvar och lön men jag är orolig för mina deltagare..hur ska det gå för dom? det var många frågor idag och klart var en del oroliga för framtiden...ska kämpa för deras skull så gott jag kan...

Imorgon ska jag handla och fixa iför helgen för på fredag ska jag INTE ha nått mer än fredagsmyz på schemat...såååå ;-)

Kollar på farmen nu sen nana tidigt...So Long-------------->>

Inga kommentarer: