fredag 4 januari 2013

rensar och packar...


Ja idag har vi varit duktiga...började morgonen med kaffe och planerade dagen...vi klädde på oss jag, Mojja, Maja och gick ut i trädgården och började rensa och fylla släpet med grejer som skulle till tippen....sen när trädgården var färdig stack Mojja till tippen och jag fortsatte i källaren...bra med hjälpsamma barn...Emelie passade lillskiten sen lyckades hon att somna henne på soffa...åhhh en mammas dröm...med syskon kärlek....

Fick renast i garderober med....vet inte hur mycket som jag slänger nu och skänker bort..men nu ska det bort...Igår var vi och hämtade Majas säng och även en runda till tippen....när Morgan kom hem tog vi lite kaffe och macka innan det var dax att åka och handla lite till ikväll...sprang på Rolf *igen ;-) * ha ha vi gillar samma affärer...han var lika go och glad som han brukar...


Känner mig bättre idag...bara hostig och slemmig ..*det lät nått* sov till 09:30 idag...och så länge sover inte jag normalt..men kroppen behöver det så det är bara att lyda...Nu väntar ungarna på mig för dom har dukat fram gott gott..Morgan somnar lillskruttan så nu kan fredagsmyset börja....Ha en go kväll!!


So Long----------->>

Kramizzzzzzzzzz






Inga kommentarer: