måndag 28 januari 2013

helt slut....


Är helt slut.....fasen vad jobbigt att sitta och ringa och jaga folk en hel dag samtidigt som man har en gnällig unge med magknip....Morgan åkte hemifrån vid 08-tiden..han och Simon har kört till tippen typ hela dagen...flera lass med grenar ifrån häcken samt grejer som vi rensat....alla avtal som ska förnyas, det är ju helt otroligt vad det tar tid...sitta i kö och lyssna på musik...sen blir man bort kopplad.....grrrr

Jag har iallafall fått till det riktigt bra...mycket bättre avtal på typ allt...mycket pengar att spara...gött...
imorgon ska jag till Mvc....få tid för att få mitt planerade snitt...whiii ser fram emot det....gött att faktiskt kunna planera allt in i detalj...ja tiden går ju hi hi

På menyn idag blev det nån kyckling gratäng med pasta...tja why not?! gott och smidigt....Imorgon ska jag jobba.....skulle behöva 1 dag till...att bara vila upp mig för idag har jag kört slut på mig själv....men jag får ta det till helgen.....

Farmen om en stund....lite spännande nu...he he ha en go kväll!!

So Long---------->>

Inga kommentarer: