tisdag 15 januari 2013

jabadabadooo


Här inne har jag hitta mycket till Majas rum...like a lot



Ska ha vita väggar och dra på med färger på detaljer istället....kan man byta ofta..;-) ska bli kul.... Idag har jag varit rätt trött...gäspat så en del undrat om jag sovit inatt...det har jag..sov rätt gott faktiskt...jag sover gott när jag väl sover ;-) ikväll ska jag lägga mig senast 22....

Deprimerande med denna snö.....visst ljust och fint men nej jag vill inte ha mer snö...längtar efter våren nu...när allt knoppar och slår ut....

   söt väggtext.......

Imorgon har vi matlagning med deltagarna på jobbet...ska laga mexicana med ris och sallad...gott gott har varit så sugen på det idag...sen ska jag baka på torsdag,,,blir nog äppelkaka med vaniljsås....hopp sen är det fredag..tjihoo...ska nog överraska barnen med nått kul i helgen....äta lite extra gott..är nyttigt att skämma bort varandra ibland...Ha en go kväll..So Long----------->>


Inga kommentarer: