måndag 7 maj 2012

112


Ja jag fick ringa 112 igår kväll för då kände jag att Morgan började tappa medvetandet...han har spytt som en kalv och även kommit ifrån andra hållet...och det har varit hela helgen men i lördags blev det värrer....
söndag blev en mardröm,han sov nästan hela dagen...kunde inte äta eller dricka nånting....tappade nästan 4 kg på 2 1/2 dagar...höll på att svimma så fort han reste sig..sen kom kramperna i magen som inte ville ge sig...och det blev bara värre och värre.....

Som ni kanske läst i HP så ska man vara väldigt noga om man har svår smärta och sen får feber....det var så det började med Morgans mamma...trodde det var typ maginfluensa men hon hade en blodförgiftning och dog dessvärre....så jag tänkte på henne igår när jag ringde efter hjälp.....Jag hade aldrig fått ner honom för trappan...det blev tufft för två starka karlar att klara det...väl iväg till sjukhuset så blev han smärtbehandlad och fick dropp då han var helt uttorkad med 39 graders feber....usch vilken natt...åkte och hämtade hem honom då de inte kunde göra mer just då....la mig 03:30 och gick upp 05:30 för att jobba...ja jag jobbade till 12:30 sen körde jag hem för att hjälpa Mojja..och vila lite själv..sov gott på soffan en stund.

Maja är fortfarande kass i magen...men go och glad för det mesta...Vi var en sväng och handlade för att komma ut lite...skönt att ha det gjort nu..det går ju blöjor som fasen nu!

Hade det inte varit hockey idag hade jag sovit nu....sitter och undrar var tandpetarna är..ögonen vill inte hålla sig uppe...vi leder med 6-4 whiiiiiimen det är inte färdigt än... Gäsp...Sweet Dreams..för det ska jag...So Long----------->>

1 kommentar:

Gunillas Blogg sa...

Usch då inte roligt.Jag vet hur det är... jag hade vinterkräksjukan... det var det värsta jag har varit med om.
Tänker på dig hoppas att du får vila dig

Kramar till er alla