söndag 27 maj 2012

Summan av Kademumman ;-)


Herre Gud vilken go helg jag har haft...det började faktiskt på jobbet där jag blev uppvaktad av mina supergoa arbetskamrater! Ni är Bäst!!! Jag fick ett jättefint fjärilshalsband med bling bling Mi Like a lot!!
och ett spikbälte till min onda rygg....har faktiskt hört bra grejer om spikmattor/bälte så ska pröva det...fick även en bukett liljekonvaljer....Tack Tack....

Och fyra fina kaffekoppar,parfym och en blomma....kort av alla deltagarna åhhh så gulliga......
Ja inte nog med det så kom dom in och sjöng på morgon med kaffe och macka....och paket så klart!! ;-) Fick en jättefin smides ställning som man planterar blommor i och det står välkommen...och blommer åkte vi till plantaget och handlade på förmiddagen.....växthuset hade jag ju fått lite tidigare och mitt citronträd...herre gud kan ju tro jag fyllt jämt...Tack La Familja ni är Bäst! Fick även en Britney Spears parfym av Nellan ,,,,mascara och masker...cider till utgången nu på fredag ;-))))Ja och pengar och blommor mm mm kan inte rabbla upp allt...;-)Har haft en underbar Födelsedag..ätit min hemmalagade pizza med en mustig pizzasallad...fasen vad gott...


Ja så har vi ju Mors Dag idag...Vi har varit hos Mamma och ätit en smarrig middag och fick rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt...asså vi kunde rulla hem...såååååå mätt!! Men jättegott!!
Innan vi åkte dukade vi ut en massa filtar och fyllde Majas pool och solade lite och käkade jordgubbar och annanas mm mumsigt är det att äta fruktbricka ute i solen...har inte invigt våran stora pool ännu...kanske till helgen....Ska natta Maja snart sen är det lite mys framfrö Tv:n innan jag ska dyka i säng...är riktigt trött nu...värmen tar ut sin rätt...även fast jag gillar den...;-) Maja säger MAMMA nu...på Mors Dag och allt....Naw så gulligt!!

So Long--------------------->>

Inga kommentarer: