fredag 11 maj 2012

såååå trött....


SÅ TRÖTT....nu är man nyduschad och sitter i myskläderna och har ätit mat som mojja fixat!!!! gott var det med!! Ska kolla hockey kl 20...swe-ryssland ska bli spännande....hoppas jag orkar hålla min gröna öppna..

Det har varit en lååång vecka....rörig...men det är nog för att man är nära semester och så då blir många lite uppspelta och oroliga...det känns i luften...ska bli skönt att få gå hemma en stund igen med Maja..och resten av familjen så klart...kommer sakna jobbet...mer än innan då allt känns så bra men jag vet ju var dom finns och kan ju alltid åka inom och hälsa på!! ;-)

Blev så ledsen idag när jag pratat med Linda....vet vad du går igenom....inte roliga grejer inte...fan en del kan vara så elaka...stå på dig/er!!!

Kom hem till ett nystädat hem idag...asså det är såååå nice..kan inte beskriva det med ord...Mi like a lot!
Nu är både mojja och maja friska...och Emelie har ingen feber....så nu ska vi bara hoppas att alla bassilusker håller sig borta...

Var och tittade på ett hus igår.......hm...tja vet inte vad jag ska säga...legat och möblerat och planerat halva natten men Morgan gillade inte det.....jag vet att det kan bli en 10 poängare men visst en del att göra...sååå...men jag hatar det här huset..ingen standard what so ever!!! känns som vi betalat överpris i 4 år...vill inte bo här mer!!!!

näää usch nu blev jag nanig...måste vila en litenn stund om jag ska orka hockeyn....Heja Sverige!!

So Long------------>>

Inga kommentarer: