fredag 18 maj 2012

Underbart.....


Ja de sista dagarna har jag fått otaligt mycket kärlek....livet känns så gött....i går fick ett fång röda rosor av min älskling efter att han kört Nelly till stan...missade bussen och var på ett jäv...humör men hon tinade upp sen när Mojja sa att han kunde köra henne....och då passade han på att köpa blommor till mig...naw så gulligt....sen har jag fått massage ..mi like....



Har köpt ny soff/säng till Emelie och ett bord till...så vi har möblerat idag,skönt för då städar man lite extra och rensar en massa....vi ska ta tag i källaren snart igen...inför flytt för jag vägrar släpa runt på alla grejer som vi har i daxläget...Nu är jag bara ute efter en växasäng till lilla gräddnos vill ha nått i stil med denna


Har ätit Tacos nu och ska bara somna lillsan sen ska vi kolla på Andar finns dom?
Nellan har sin kompis här som ska sova över och Emelie planerar att sjunga karaoke med dom...fast om dom vill får vi ju se...;-)

Hepp nu ska jag och maja upp till stora sängen och mysa...

So Long------>>

Inga kommentarer: