torsdag 3 maj 2012


Sitter här och skriver med en sån jäv...huvudvärk!!!! ska bli så nice att hoppa i säng snart...dagen har varit ok...inte helt okay för morgonen kunde varit bättre...fick sovmorgon för jag skulle till vårdcentralen och där fick jag hjärtflimmer...ja jag var ju på rätt ställe.....höll på en stund men gjorde mina övningar så det hävdes...så bra..men blir trött av dom anfallen....men men..

När jag kom hem så var det bara att traska ner till affären och köpa blåbärssoppa till Maja för hon är kass i magen...sen grillade vi och åt ute...nice....för nu ska det bli dåligt väder juu...men det är rätt skönt att kunna sitta inne och mysa för nu har man varit ute typ hela tiden...

Imorgon blir en spännande dag....se hur minnet är..hö hö...

Sweet dreams..

So Long-------------->>

Inga kommentarer: