onsdag 2 maj 2012

mån...eller nej fasen det är ju ons..


åh så förvirrad jag känner mig...det har varit måndag nästan hela dagen idag för mig..men det är ju ons får jag höra hela tiden....inte för att jag klagar ..så är det när man varit ledig så länge...har varit sååå gött....

Älskar vädret...att vara ute i trädgården,har planterat och fixat med blomlådor...Maja trampade på gräsmattan,vilken min...så underbart att se alla intryck..allt är ju hennes fösta gång på allt nu...plutt..
är nästan helt bra...bara lite mage nu....viruset sista ryck..

Valborg var lugn och bjöd på grillat mys...Jag och Emelie skulle åka och hämta Nelly runt tolv-tiden *är tacksam för att hon inte hade kul och ville hem* Men precis när jag vred om nycklen så börjar mitt hjärta flimmra...fan....bara att stänga av och gå in och lägga sig på soffan,Emelie hämtar vatten och Mojja ska hämta medicinen...jag håller andan i ca 1 min och lyckas häva flimmret själv!! så glad...så vi gör ett försök till och kör och hämtar Nellsan...fullt med ambulanser med blåljus och poliser...kändes gott att få hem henne...


Första Maj bjöd på Sol och vi bäddade ut tältsäng solstolar och filtar och leksaker såå vi kunde vara ute hela dagen...var och köpte strutglassar och satt ochh lapade dom som katter..sååå gott...
Åt helgrillad kyckling....*älskar kyckling,,,märks det!? * Ja kort och gott så finns det inget att klaga på...

Idag på jobbet typ kl 14 gick ja in på kontoret och ser en kasse som jag undrat hela dan vems den är...så jag tittar lite i den..känns inte bra att kolla i andras grejer...Men det var ju min!!!!  där låg min smörgås...min middag och kl är 14 och jag hade inte saknat det!!! Daaaaaaaaaaaaa är jag go eller?!!
Ja ja nån ska ju stå för det knasiga i vardagen och jag gör det gärna!!!

Nu ropar bingen snart....Sweet Dreams....
So Long------------->>



Inga kommentarer: