måndag 14 maj 2012

jobbat över...


Klapp på axeln till oss på jobbet..och Krister som kom och hjälpte oss att byta mangelduken på jobbet...vi har en gigantisk mangel...duken klippte vi till 3.10 meter bred och 5 meter lång x 2 så det är ju inte bara till att byta på nån timme...nej vi jobbade över till kl 17 och då var vi ändå inte riktigt färdiga,,men vi fortsätter imorgon. Mina knän är helt röda och skavda..har legat på knäna uppe på en glödhet mangel så det är lättare brännskada...ja ja det var det värt för det är så kul när vi frächar upp den...


Ska hämta ångstrykjärn imorgon till jobbet...skulle haft såna hemma,är en sån skillnad att stryka..

Imorgon hoppas jag att ryggen är bättre än de 2 sista dagarna..har inte kunnat sova pga smärta...ja det är ett jäv...gnäll om min rygg men det är ju min dystra vardag...en rolig fest att se fram emot...pratade med Majsan så nu har vi bestämt den 1/6...då ska vi festa och jag och Katta fira lite extra för vi ska vara långlediga ,-) ser fram  emot det ;-)))

Ska kolla på Morgan och Ola-Conny sen ska jag sussa....

Sweet Dreams....So Long----------->>

Inga kommentarer: