tisdag 29 maj 2012

USCH!!!!!!!


Jag säger bara USCH!!!! Hatar denna skapelse.....hatar dom....jag har förmodligen brutit mitt lillfinger pga dessa äckliga,fula spindlar...skulle flytta krukor i växthuset och vips hoppar det fram ett stort åbäke och Johanna fick panik och klämde mitt lillfinger mellan två tunga krukor i sån kraft att jag tappade andan...en stund sen skrek jag..Maja blev road men grannen blev nog först rädd..;-)

För några dagar sedan låg jag i soffan och tittade på Tv..när jag ser att nått stort kommer under ifrån soffan där jag ligger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En vargspindel!!! Maja låg och sov i soffan men det kunde tyvärr inte min panik tänka på utan jag skrek och hoppade i soffan så att hon vaknade helt skräckslagen...hon fattade ju inte att hennes mamma är rädd för spindlar....stackars barn...hi hi

Nog om dessa as...blääääääääääääääää

Tråkiga nyheter fattades igår i......våra politiker vill privatisera halva Daglig verksamhet....får reda på i augusti vilka enheter som är utsatta...hoppas inte det blir vi...fasen vad tråkigt när man vill tjäna pengar på människor som redan är utsatta.....håller tummarna att det inte blir nått ...

Denna dagen har varit jobbig....suttit med fakturaunderlag hela förmiddagen...såg dubbelt till slut....ont i fingret,ont i huvudet,Annas vovve låg i Slöinge och befarar ha cancer :-( så hon var ledsen...ja vi andra med..Morgan ringde för Maja hade skadat sig och var hysterisk....ja tung tisdag....men imorgon blir det bättre ;-)

Mycket trevligare djur ;-)

Nu är det Desperata Hemmafruarna som gäller

So Long----------------->>






Inga kommentarer: