lördag 2 juni 2012

mår illa....

Blääää mår som jag förtjänar antar jag....drack många söta cider och smirnoff ice igår....och det känns i huvudet idag ;-(.......men det får det vara värt!! Var på jobbet redan kl 13 igår..min första mammaledig dag...Mojja och Maja körde in mig sen färgade jag håret på Katta och klippte henne....Therese sminkade mig och då satt jah och drack cider och bara mös...kände ganska tidigt att det var längesedan man drack alkohol...lullig och fnittriga blev vi...alltid kul på förfest/göra sig iordning tillställningar...;-) Var en sväng på berget på en annan enhet och åt lite mat...jättegott---inget jätte fest stämning så vi traskade hem till Majsan...det var kul att se henne igen..;-) Åt gott och drack gott men när kl var runt 22 så avrundade vi...jag mötte Nelly utanför Mc Donalds....hon var ledsen för hennes kväll var förstörd...hon skulle ut med hennes kompisar men dessvärre blev det tjaft så hon ville att vi skulle gå till Roberts coffie..det gjorde vi...

Herre Gud visste inte att dom hade fulständiga rättigheter och egen Dj...värsta utestället...beställde en smirnoff  ice och så satt vi oss på ballkongen och pratade en stund...huvudvärken började komma.....insåg att bussen inte skulle gå förrens 00:30 så jag ringde Mojja och han kom och hämtade oss.....:-)

Idag vaknade jag av att ryggen värker...inte konstigt när jag gick med högklackat igår...;-) men som alltid när jag är bakis så städar jag och det har jag gjort idag med....inbillar mig att det hjälper...nu skulle jag kunna somna sittandes...är såååå sömnig..men det är lördag så jag ska kämpa att vara vaken en stund till...Kollar på en komedi på 6:an...rätt rolig...

Imorgon ska jag handla nått gott att laga till min lilla familj och ska fixa ramar till Majas nya foto....

BoBBooo....;-)

Hepp Mysa nu....So Long------>>

Inga kommentarer: