lördag 30 juni 2012

update


Här ligger Maja i bollhavet på Busfabriken...hon tyckte det var jättekul att följa med på Emelies dag...hon tog med en kompis oxå...lovisa och dom hade jättekul...Emelie var nöjd och det var ju huvudsaken!! Men mycket vill ha mer ;-) Vi måste dit igen...då ska vi inte ha nån tid att passa!!!!

Jag hade förberett hemmagjord Lasange hemma och nystädat så det kändes bra att bara sitta där och gilla läget! Nelly var oxå med som lite sällskap för hon skulle till Louize senare för dom skulle åka till Väla i Helsingborg...usch Mi Nooo Like!!*orolig för att dom ska krocka* Hon har precis fått körkort och det är lite läskigt när dom ska ut på motorvägen...fast det gick bra..;-)...shoppade som fan på ren svenska....hon köpte fina grejer ;-)


Efter ca 2 timmar och lite småskador beställde vi in lite mat....sitter alltid fint med lite skräp mat en fredag!! Blev lite kebab tallrik samt nugget tallrik...jammi....Maja var jätte snäll..åt duktigt och lekte..inget gnäll...bara dom stora töserna då vi skulle åka...;-) Lämnade Nelly på klotet sen lämnade jag Lovisa och hämtade Mojja som varit på kursen....nu känns det bra att åka hem!!! Men klart nöjd med dagen!

Känns inte *bra* i ryggen men det är såå mycket bättre....brukar aldrig vara helt smärtfri någon dag så jag förväntar mig inte det heller...har en tid på måndag till min kiropraktor..ska bli gött!

Idag har jag och Morgan varit duktiga...gick ut strax efter 8 och gick en lång runda med Maja och Bella...så skönt....bara vi ute typ.....tog en runda sen ikväll oxå....På menyn idag stod det Hackelbacks Potatis med marinerade kotlett och lite broccoli till,,,, kall sås..jammi jammi...nyttigt med ;-)

Hepp nu ska jag ta gaddarna sen lite skönhets sömn...Sweet Dreams..

So Long------------->>

Kramizar

Inga kommentarer: