söndag 10 juni 2012

rensar och rensar....


Nej minnena finns kvar vart man än flyttar....synd för det hade varit bra om man hade kunnat flytta och glömma allt tråkigt som hänt och alla tråkiga minnen....Har rensat tråkig skit här på bloggen...det hör inte hemma här...om du har nån tråkig skit att skriva till min hänvisar jag till mobilen...denna blogg vill jag hålla positiv...så långt det går...om du känner dig träffad så tänk att det behöver inte handla om dig på just min blogg....om du undrar smas och fråga..ta inte förgivet att just du  tolkat allt rätt...för med facit i hand så brukar det ju inte vara så....

Ps...här förekommer stavfel ibland..ha överseende och kritisera inte det på ett elakt sätt för det hjälper ingen!! Ds

Tråkigt väder idag...tråkigt humör bruka vara följden men ska jobba på att inte hamna där! ;-) gör mitt bästa....

Emelie är förskyld....skulle varit iväg på Mor/dotter Dag men vi får skjuta på det...lite svårt att acceptera om man är 10 år....:-( hon ville hellre vara på Busfabriken än ta en dag på stan...det kommer väl senare när hon blir lite äldre...Har 2 sjuka barn här hemma,hoppas inte det blir fler.....

Vet inte vad jag vill laga idag....hm funderar....sugen på att baka bröd...antar att det är höstkänslan man får när man tittar ut...klart inte så kallt som det sur till att vara....ska ut och promenera sen....
Ska iväg och köpa nån damsugare till källaren....boring ;-) passar nog på och traskar in till Lekia när Mojja fixar det...kuligare ;-)...ska kolla lite present till Maja....

Nej nu ska jag byta upp och fixa till mig så jag blir lite piggare....




So Long------------------->>

1 kommentar:

johanna sa...

damsugare...ha ha jag då hade han nog blivit glad..nej dammsugare ska det ju vara..mi crazzzzy...