lördag 23 juni 2012

Smått och gott


Midsommar är över....god mat och god dricka med fan vilken värk i ryggen....försörde allt...och jag blev komatrött efter 2 cider. idag tror jag att jag vet varför...har nog ryggskott...utifrån symtomen så tror jag det,har inte varit hos Dr än...tagit morfin och muskel avslappnande som Morgan fick då han hade ryggskott...men har fortfarande ont men det har hjälpt lite...när ska man få bli smärtfri????



Emelie


Nelly



Maja

Nu ska jag försöka laga lite mat...tänkte göra potatisgratäng med vitlök ;-) och ädelostfylld kycklingfile med ädelostsås...jammi...senare så ska vi ha ostbricka med en massa goa tillbehör...skulle ätit den igår men ingen orkade ;-) Senare nalkas nån film antar jag...hoppas bara huggen i ryggen kan ge med sig så man kan bli människa igen :-(

Hepp nu orkar jag inte sitta upp...måste upp på bena...Ha en go lördag!!

So Long---->>

Kramizar

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heej mamma haha så söt maja är och så konstigt leände jag hadde på "min" bild ps ville bara säga att jag älskar dig pöss pöss pöss pöss

johanna sa...

hi hi tycker du? nej du är söt...pössssssssssss