måndag 11 juni 2012

rosa kök....


Jag älskar rosa...,-) det är en len fin och kvinnlig färg...symboliserar Kvinna för mig! Kan inte fatta de som inte gillar rosa...jo män kanske fast inte kvinnor..kanske skulle de blivit män..men så i sista sekund blev de kvinnor iallafall?? *ler*....nja jag vet en del manliga kvinnor..manhaftiga och grå...men men smaken är ju som baken ;-) Mi Like my style a lot...är inte rädd för att ändra min stil,smak eller tycke...måste inte tycka samma som man gjorde förra året tex....man kan ändra sig om åsikter man haft...tur är väl det..
Är glad att jag har den egenskapen;-)

Har varit och handlat backar idag...rensar och städar i skåp....Köpte en rosa vaxduk med vita prickar på idag såååå söt!! har mina rosa mattor och lite rosa lill-lill så nu har jag ett rosavitt kök...Mi Like..he he

Tror bestämt att du har blivit besatt av mig ;-) idag har du registrerats 13ggr inne hos mig...Hur mår du? Du får ringa mig om du vill!! Kanske lite lättare....

Nu ska jag hoppa i bingen och sova sött!! Imorgon har jag 100 samtal som väntar...bläää

Kramizar



.


Inga kommentarer: