söndag 17 juni 2012

idag blev jag blåst.....


Söndag...regnigt...grått = film och mys...Mojja var gullig och fixade Nobels Testamente till mig idag---älskar svenska filmer...Maja låg och sov och det var bara att slappa...den var bra!!

Tacos stod på menyn idag..alltid gott...sitter och äter och rätt som det är så skriker jag av Lycka...-Titta min citron!!! Alla blev typ rädda först...sen skrattar Morgan väldigt länge...jag.sa nått i stil med  -- -hur kan den blivit så stor och gul bara sen igår???? Morgan fortsätter att skratta...frågar lite försiktigt om han hängt dit en citron....*men trodde inte att han har gjort det när jag frågade han* Jo det hade han ju gjort sa han till slut...buuhuuu...den var såå fin juuu.. min riktiga citron är grön och spinkig än :-( ja ja jag bjöd på en blondin kommentar...hi hi


Idag började med min så kallade träning...;=)  situps,rumpövningar,armhävningar mm kommer nog inte kunna röra mig imorgon....dessa ljuva muskler har varit på en lång semester...hua hua hur ska detta gå...ska iväg på en liten överraskning med barnen imorgon så jag hoppas inte jag har för ont ;-)

Nähäpp nu så ska jag mysa innan bingen...
So Long----------->>

Kramizar

Inga kommentarer: