fredag 8 juni 2012

Fredagsmyyyyyys


Hi hi helt vimmelkantig....trött efter bad och lek...idag är det ett jäkla sömningt väder...Har varit iväg och storhandlat...Lagade kycklingfile a la johanna med klyftpotatis och rödvinsås...det var gott som fasen..;-)

En liten tanke och kanske ett litet tips till er 2 som är här inne och läser...kom inte in här om du tycker att jag stjäler din positiva energi...eller om du tycker illa om mig eller mina handlingar...tycker det är bökigt att göra bloggen offentig bara för vissa...måste hålla på med inbjudningar osv...men då jag vet vilka som är här inne och hur många ggr varje dag....för det är flera gånger varje dag! fattar inte varför man väljer att läsa någons blogg varje dag om man inte gillar personen??!! eller om man tycker att personen tar energi av en...skyll er själv då!

Jag tror inte på uttrycket -håll dina vänner nära men dina ovänner ännu närmare...jag tar avstånd ifrån människor som inte respekterar mig/familj...tycker inte om människor som bara hör av sig när dom har problem...att man ska duga då..nej dom har jag valt bort...men lyckas inte bli av med dom helt...för min blogg besöks av dessa 2 människor hela tiden...fattar inte varför....hade varit kul att veta varför faktiskt....

Nej...ska duka fram gott gott till mina goingar....Ha en underbar kväll för det ska jag ;-))

So Long----------------->>


Inga kommentarer: