tisdag 19 juni 2012

jahopp...


Jahopp då har man en Lycklig Emelie här hemma....hon fick sin efterlängtade Lappis idag....Hon har sparat och sparat så idag köpte vi en och la till en slant så hon fick den till slut....nu kan vi slänga väck den andra så slipper jag sladdar...hatar sladdar....


Varit nyttig idag....*jo jag* ha ha inget godis...inte än i allafall...har inget hemma som tur är...nej jag gjorde en tonfiskssallad och åt havre knäcke till---ska gympa lite så nu är det fart på mig ;-) men har faktiskt träningsvärk redan ...av den lilla träning som jag gjort..*yngkligt* ;-)

Var och raggade svenska jordgubbar och nypotatis på Kaggagård idag..Men dom har inte öppnat än...så då blir det att åka dit igen för i år ska jag ha dom potatisarna...Har storhandlat iför Midsommar....Bara systemet kvar..Var på Loppisrunda idag med...är helt slut av allt rännande..

Hepp nu väntas gympa innan jag ångrar mig--Ha en go kväll!

So Long------>>

Kramizar

Inga kommentarer: