torsdag 14 juni 2012

lite ditt och datt


Hellu....ja det här med syskonkärlek...hm inte lätt alla gånger....Emelie slutar skolan idag..ska ha hennes avslutning på Hembyggsgården kl 18 idag...Nelly har redan slutat så imorgon har jag sagt att dom kan åka in till stan själva som två syskon och ha en tjejdag med shopping och mat utan tjatiga föräldrar! ;-)

Vi att dom ska ha en fin relation och älska och respektera varandra hur det än ser ut i deras liv...kommer kämpa så länge jag andas att dom ska vara snälla mot varandra! Än funkar det jättebra med lillasystern...Känner att dom avgudar henne och är delaktiga i hennes liv så mycket det går,det första dom frågar när dom kommer hem är  -Var är Maja?...Får jag ha Maja? ...gott tecken. ;-)..


Denna bilden hittade jag på nätet och denna byrån hade dom på Äntligen Hemma där hon visade hur lätt man gör om en gammal tråkig byrå så här fin...har en gammal byrå som jag ska göra till Maja...vet inte vilken färg än...så mycket man kan göra själv...

Så här känner jag mig nu.....värktabletten har börjat verka ;-) har haft så ont!!!! varje rörelse så bara hugger det i ryggen...men nu börjar jag se ljuset ;-) ska fixa lite med kläder och sen ska jag baka lite..fixa fikakorg till avslutningen och sen ska jag nog bara njuta av livet en stund....

Önskar alla en bra dag idag!!

So Long---------->>


Kramizar


Inga kommentarer: