lördag 16 juni 2012

Förskyld...buhuuuu ;-)


Usch...då var det min tur att bli förskyld....började bryta ut igår men även i förgår kände jag mig orkeslös och torr i halsen...har bra värktabletter för ryggen och dom har hjälpt till mycket men jag blir ju såååå trött av dom tyvärr...men men shit happends ;-)

Igår åkte de stor barnen in till stan och dom hade riktigt mysigt,inga tjafs eller sura miner...dom fyndade skor,armband shorts och nitar mm sen hade dom ätit och haft en kanondag utan päronen...så glad man blir som förälder när barnen har kul tillsammans och verklig uppskattar varandra! så det ska vara tycker jag..

Jag och lillskiten var hemma och städade huset..Mojja går på kurs på halvtid så förmiddagarna är han iväg....då är det bara jag och ungarna hemma...ska ge mig på  källaren...fasen jag hittar på ursäkter för att inte behöva göra det men samtidigt vill jag men jag vet inte var jag ska börja känns det som...

Idag kom Mamma/mormor hit ;-) kul att träffa henne igen..hon har ju varit iväg på semester i 2 veckor...brun som en pepparkaka är hon...som vanligt...;-) Vi drack kaffe och pratade och hade det trevligt....


Sommarvärmen var är den??? det har väl varit hyffsat väder men inte ok för månaden tycker jag...
Håller på att laga lite go mat...har kycklingfile som jag klyvt i mitten och fyllt med ost och skinka..massa goa kryddor och klyftpotatis med ostsås till...jammi...hoppas jag orkar vara vaken ikväll och kanske kolla nån film....

Nästa vecka kanske roliga besked kommer...whiiii håller tummarna....hoppas hoppas hoppas....

Ha en underbar helg alla!!

So Long-------------------->>

KRAMIZAR



2 kommentarer:

Bismillah sa...

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

johanna sa...

Hej ;-) Javisst kan vi det!!! ska kika in till dig så är vi igång!! Ha det så länge!! :-)