tisdag 26 juni 2012

tisdag hela dagen.......


Har precis nattat min Maja uppe i sovrummet,hon är lite bökig med att somna...har ingen fungerande rutin för hon gör allt för att inte sova känns det som.....satt och kollade lite bilder när hon var nyfödd...herre gud hon sov när som helst hur som helst och väldigt mycket...och så har det vänt så?! ja ja det blir bra nån gång ska ni se ;-) men ikväll gick det jättebra..inga tårar,hon bara somnade efter vällingen...hoppas nu bara att hon sover länge imorgon.....*dream on Johanna*

Rygghelvetet är aningen bättre...fick dock ta morfin även idag..kan inte ta hand om Maja annars..Mojja är ju iväg varje dag.
Var  en sväng på Myrorna innan hittade en Ficher Price lekställning som kostar närmare 500 kr..hi hi jag betalade 65 kr den var hel och fin...kul att fynda...lite böcker med...och en Teletubbies som sjunger och visar en film i magen......

Imorgon ska jag försöka städa och kanske baka jordgubbspaj....torsdag ska jag till Busfabriken med Emelie och hennes kompis sen inom jobbet och hälsa på...

Nu måste sommaren komma på riktigt innan jag blir deppig...vill ut och bada och sola...
Hepp nu värker ryggen måste lägga mig ner ;-) Ha en go kväll

So Long--------------->>

Kramizar

Inga kommentarer: