lördag 9 juni 2012

hepp positiva tankar nu...;-)



Texten nedan *inlägget med nallen* är till de som står mig nära...som faktiskt skulle göra det för mig...visst är den fin? Älskar mina nallar...

Mojja har varit iväg och hämtat nån maskin..öh vet inte vad grejerna heter längre...passade på att dammsuga och skaka filtar och röja lite så det blir fint här hemma...mår bättre då ;-)
Vädret ser rätt bra ut nu...ska nog ta en lång promenad...orkar inte ge mig iväg idag...älskar att vara hemma..ska slänga ihop en kasslergratäng om en stund..med nypotatis....jammi..

Ska skaka av mig de negativa vibbarna som dök på mig....bort....vill inte behöva må dåligt mer över sån skit...fattar ju nu att vissa är här inne nu bara för att reta mig..men lugn. så sur blir jag inte..undrade bara varför...men nu vet jag....

Ha en bra dag idag för det ska jag ha....

So Long----->>




Inga kommentarer: