fredag 6 juli 2012

fredag idag...


På med städförklädet...;-) ska städa inför helgen som jag brukar göra med idag blir det en utmaning med tanke på att jag känner mig lite handikappad då jag har sååååå ont i ryggen men fan den som ger sig...ja sen har ju Maja ökat sitt tempo på krypandet...hon går snart..har redan tagit 4 steg hi hi hon plockar fram jag plockar in osv....tja ett evighets jobb med andra ord ;-)


Har snackat om att åka till Liseberg nästa vecka....usch jag är inte jätte lockad för jag har blivit en mes när det gäller karuseller...men barnen vill ju dit....hoppas Petra och Magnus med barn kan följa med ;-) hade varit kul...nåja får kolla lite med vädret..vill ju inte åka när det regna...så väder-gudarna kommer bestämma när vi åker dig!!

Igår var det bad här hemma i poolen...och grillning...måste ju passa på..Jag var inne i stan på Synsam och kollade mina kassa ögon,beställde linser så jag får dom på mån-Tis....gött...

Mamma ska passa Maja snart har vi bestämt så ska jag och Mojja åka på bilbingo hi hi lite egentid...det har man inte haft på ett tag ;-) men kommer nog inte kunna slappna av helt...

Förslag ifrån barnen var att äta på Fridolfs idag men jag vet inte om jag pallar för att sitta en längre stund för ryggen är jobbigt just nu....kanske tar det på söndag....ska bli gott med ädelostsås....jammi

nä...nu måste jag komma igång för latmasken börjar ge sig till känna i min kropp känner jag...;-) måste hinna lite tills Mojja kommer hem för sen är det storhandling på schemat....Ha en go fredag med massa myyyyyyyyyyys

So Long---------->>

Kramizar

Inga kommentarer: