måndag 23 juli 2012

sömnlös....

Jag kan inte sova....har inte sovit en enda blund..och då menar jag inte en enda!!! Klockan 04 fick jag ta en morfin tablett...stod inte ut längre..gick ner och la mig på soffan vid 01....la mig på golvet...hjälpte inte...konstigt nog är jag inte trött...bara funderar och funderar...har inga roliga tankar i mitt huvud!!

Har fått så många goda råd om hur man ska vara och hur man ska tänka...det är inte lätt inte...när tankarna styr sig själva liksom....brukar att försöka blogga om ljuspunkterna i min vardag...och det jobbiga trycker jag undan och försöker begrava....men så en dag blir bägaren full...och då räcker det att någon säger buuu så brister det....att gå med smärta varje dag är ett rent helvete!!! som om det inte räckte menar jag...men så är det inte här i livet...det gå upp och det går ner....

Jag har fått mina smällar och jag har tagit dom...men dom gör ont....och ju mer man tänker på varför saker och ting händer desto mer gör det ont...Jag vill ingen ont...jag önskar alla lycka och välbefinnande.....Jag känner mig så missförstådd ibland...och jag har så svårt att be om hjälp ...ska klara allting själv...varför är man sån? Livet är fan ingen dans på rosor....

2 kommentarer:

Vår egen lilla värld sa...

Vännen, börjar bli riktigt orolig.
Livet är aldeles för kort för att gå och må dåligt. Ni säger väl till om det är något vi kan göra. Vet att jag är såååååå dålig på att höra av mig, men ni ska veta att ni finns med oss hela tiden. Saknar er massor och önskar så att det inte va så många mil och så många måsten. Ta nu vara på dig och du ska veta att jag uppskattar dig jätte mycket som person och vänn, till skilnad från vissa är du rak, ärlig och fyld av omtanke. Massor med kramar och kärlek Petra

johanna sa...

Jo visst är livet åt helsike för kort för att må dåligt....håller med..ändå faller man i dalarna...Jag VET att ni finns...ni är några av få som jag vet att det är på riktigt...inte bara ord utan att ni faktiskt finns där om jag ber....vilket jag nästan aldrig gör...*jag vet* men som jag sagt innan...man vill skita i att bry sig om nån sviker en..man gör det ett tag sen kommer det tillbaka igen..och gör ont...även om man inte vill...Meningen med Livet...måste hitta den..annars kan man inte leva...mina barn..ja dom håller mina andetag igång just nu...jag är oxå kass på att ringa..vill dock...tänker på er ofta...ses snart!?? ;-) Kramizzz