onsdag 25 juli 2012

ny kamera....


Ja som sagt..ny leksak i huset...en ny kamera...helt onödigt tyckte jag i början..finns annat att lägga pengar på men faktum är att den är himla rolig och det finns så mycket finesser så jag börja tycka att det var ganska bra i alla fall...här ligger jag vid Majas lekstation....rätt skönt att ha ett place med både nått mjukt att ligg/sitta på och se Tv:n och ha alla leksaker till hands....då har man ofta en glad baby...

Låg och laddade batteriet så jag skulle orka åka en loppis-runda...Mojja skulle på ett möte så då passade jag på...handlade till grillningen...Jag har badat i poolen idag!!!! Jioo jag som nästan alltid bangar...he he

Gött med grillat var det med...kommer släcka bloggen snart som jag sa men finns en del som jag vet vill läsa den och ni kommer få inbjudan..ni ska ju inte bli lidande ju....

Kan undra om man skulle åka till G-kås när det är soligt ute...tror det är ganska tomt där då ;-) hm....övertala gubben?? hm får se...gillar sommar men faktum är att jag ligger inte och solar som förr..tycker inte om det...sen behandlar jag ryggen och får inte sola den pga salvan jag använder....men ungarna....vill ju bada så då får man offra sig...

Ska nana tidigt idag..upp tidigt imorgon...Emelie ska till sjukhuset 08:10...gäsp--är ingen morgon människa längre...nä ska mysa lite innan John Blund anfaller....''

So Long---->>

Kramizar

Inga kommentarer: