tisdag 17 juli 2012

hur blev det så???


I morse bestämde jag och Nellan att vi skulle vara nyttiga och ta en timmes Pw i kväll när jag somnat Majagrädd...Ja jag nattade henne och vips så hamnade jag i duschen och barnen bakar kladdkaka....när jag sitter där och rakar benen slog det mig!!! *små ler* rätt glad att jag slapp....

Har ägnat dagen till städning och tvätt....har piskat mattor som en galning...bra för då får man lite motion samtidigt....är ju dock inte färdig men har kommit en bra bit på vägen....Idag har det varit Yatzy-turnering här i huset...Simon och Emil försökte slå Mojja..han är en jävel på yatzy....jag och Maja gick och gungade mellan regnskurana...

På menyn stod det Tacos...alltid gott!! Skulle till Fun City imorgon men hittar nog på nått annat för på hemsidan såg vi idag att dom bara har öppet badet...inte karuseller eller djur...då skiter vi i det....hm vad göra istället?? tja nått kul ska det bli...

Hepp ska gå och ta lite kladdkaka nu ;-)

So Long---->>

Kramiz

Inga kommentarer: