måndag 16 juli 2012

ja då var man mätt idag med :-)


Åh så mätt jag är nu...inte bra att äta mer för att det var så gott..lite städ och mest slapp har det blivit idag...en promenad med vovve och babys men det blev inte mer...ska kolla glamour sen ska jag kanske lägga slingor...och klippa Mojja har jag lovat...Det är sååå tråkigt väder idag..åskat har det gjort med...blääää ...ska tvätta lite med så det inte hinner bli ett berg i tvättstugan....

Satt och kollade vad vädret ska bli i veckan för vi ska till Fun City...tja det var ju inte lysande...men onsdag får det nog bli då...var sugen på att spela minigolf idag men inte i detta vädret...skulle tagit mina prover idag men ack jag sov för länge så det får bli imorgon....som tur är så svarade Morgans kropp på medicinen..är lite bättre idag...om 3 veckor så händer det nått....hi hi...


Hepp nu ska jag sätta på kaffe innan jag somnar ;-)

So Long---->>

Kramizar



Inga kommentarer: