söndag 8 juli 2012

sol,vind och vatten....


Sommar...Whiiiiiiiiiiii åh så skönt!!!! Idag har vi varit och badat i några timmar med fikakorgen med...Louize, Nellys kompis var oxå med....har till och med bränt mig lite och jag som inte ens solade ;-) Alla uppskattade bassängerna och vi hade det gött....åter hemma så drog vi av poolskyddet och dukade upp här hemma sen var det på med grillen och fixa pommes och sallad...så gott!!!


Igår var mamma här och passade barnen och jag och Mojja åkte till bilbingo .....första gången på 10 månader som vi var barnlediga ;-) kändes konstigt ;-)!! Vi vann inget men hade några goa chanser!! 

Nu har jag duschat och somnat Maja och plockat undan så nu ska jag bara jäsa i soffan en stund!! Så mysigt med grill och bad men ack vad det tar på krafterna! Har bara en maskin tvätt som snart är färdig som jag ska hänga upp..

Nelly och Emelie och Louize åkte till Haverdal strand för att ta lite fina strandfoto samt ta ett kvällsdopp....får aldrig nog  ;-)

Imorgon ska jag till tandläkaren!! Usch..vad jag hatar det!! men ett måste!!
Idag på nyhetsmorgon så diskuterades dom om cancer...där satt en ung tjej och en lite äldre man som båda hade cancer..och det hemska är i dagens Sverige att det finns läkemedel men *dom kostar för mycket!!!!!* har ni bara hört??? Jag blir så trött på att allt ska handla om pengar!!! Har dålig erfarenhet på nära håll av vad vikten av pengar kan förändra människor...riktigt hemskt...har du inte pengar eller jobb så är du inte lika mycket värd i vissas ögon...det kan man kanske leva med men om du inte har mycket pengar ska du behöva dö då för att medicinen är dyr??? nej det har gått för långt!! 


Nej nu ska jag tänka på nått roligt en stund...blir så ledsen av att tänka på detta....Ha en go kväll!!

So Long------------------->>

Kramizar



Inga kommentarer: